4 tipy ako na „realitný marketing“ aneb ako vyrástla v B10 interná reklamná agentúra

18. 3. 2021

Zajtra nahodíme 3-izbový byt a v nedeľu inšpiráciu bývania. Interakcie, dosahy, engagement, čo to presne znamená? Aj takéto boli začiatky B10 na sociálnych sieťach.

B - ako byť trendy si nesieme v názve (vtip) a tak sme sa chvalabohu rýchlo spamätali a cielene sme začali budovať svoju značku na sociálnych sieťach ako konkurenčnú výhodu. 


1. Nájdite spôsob, ako sa odlíšiť.

V začiatkoch využívania sociálnych sietí sme neboli jediná realitka na facebooku, dokonca sme neboli ničím extra. V tom čase na všetkých realitných profiloch bol rozdiel len v type uverejnenej nehnuteľnosti. Aj keď sme zo sociálnej siete reálne cítili dopyt, tak sme vedeli, že z dlhodobého hľadiska nám chýba odlíšenie. A tak sme v roku 2016 vytvorili prvú facebookovú stratégiu, kedy sme zverejnené nehnuteľnosti rýmovali a ľudia nám na to veselo reagovali. Neskôr, kedy sme začali cítiť, že našou marketingovou komunikáciou potrebujeme dospieť, sme začali vytvárať prvé cielené marketingové stratégie.



2. Vzdelávajte sa

S odstupom času začali viac využívať sociálne siete aj naši makléri, a tak sme pre zefektívnenie ich práce vypracovali prvé materiály a manuál, ako ich má maklér správne používať. Budovanie svojho mena ako značky a jeho využitie na predaj nehnuteľnosti bolo gro manuálu. Taktiež sme začali vzdelávať náš interný tím marketingovým špecialistom z jednej z najúspešnejších marketingových agentúr na Slovensku. Už len 2 hodiny do týždňa s touto „hlavou“ nás nakopáva poriadne vpred a tieto konzultácie trvajú dodnes. Dnes nás tak aj vďaka Instagramovým príbehom začali spoznávať ako nekonvenčnú realitku s mladým duchom, avšak profesionálnym prístupom.





3. Ľudia sú srdce marketingu

Predaj je osobná záležitosť a cítili sme, že autenticitu dosiahneme len vtedy, kedy začneme naše kampane stavať na našich ľuďoch. Zorganizovali sme štáb na fotenie, hodiny vyberali vhodné miesta a vymýšľali sme spôsoby, ako najlepšie zachytiť život pobočiek” a prácu makléra. V tomto období sme začali pociťovať nielen posilnenie značky, ale aj rastúci záujem o prácu makléra cez sociálne siete. S rastúcim počtom kvalitných maklérov, ktorí sa začali profilovať na firemných influencerov, začali narastať aj nároky od kolegov na firemný obsah. 


4. Nebojte sa rozrastať

V našich marketingových začiatkoch sme mali interne jedného marketingového pracovníka. Vymýšľať stratégie, vytvárať kreatívny obsah a správne využívať nástroje na propagáciu nielen pre firemný profil, ale aj pre developerské projekty bol impulz k rozšíreniu tímu. Lebo veľa muziky za veľa peňazí dosiahnete len kvalitnou štruktúrou tímu, kde bude mať každý jasne stanovenú svoju rolu a úlohy, ktoré nedokáže tím stíhať delegovať na freelancera. 



Dnes sa tešíme, že sme si v rámci B10 vytvorili malú marketingovú agentúru a okrem B10 stratégie pokrývame interne celý marketingový proces developerských a investičných projektov. Ak chcete lepšie spoznať našu prácu, sledujte nás na našom FACEBOOKOVOM a INSTAGRAMOVOM profile.


Náš marketing spojený s predajom nehnuteľností sa snažíme neustále posúvať na vyššiu úroveň, stali sme sa preto akcionármi združenia DOMIRE, aby sme vám zabezpečili ten najlepší servis